Politika kvality společnosti
Politika kvality společnosti vychází z vize, která stanovuje hlavní směr vývoje společnosti, kterým je, to, že chce zákazníkům dodávat své produkty a služby v odpovídající kvalitě, v co nejkratší době a za konkurenceschopnou cenu.


Politika kvality společnosti vychází z vize, která stanovuje hlavní směr vývoje společnosti, kterým je, to, že chce zákazníkům dodávat své produkty a služby v odpovídající kvalitě, v co nejkratší době a za konkurenceschopnou cenu.
Vedení společnosti vychází ze zásady, že politika kvality bezprostředně navazuje na:
- strategii společnosti
- na dlouhodobé sledování trhu v oblastech, na kterých se společnost podílí
- sledování trendů v rozvoji strojírenství a jejich aplikací v daném oboru činnosti
Vedení společnosti vyhlašuje v zájmu zlepšení pozice na trhu v oblastech:
- konstrukce nástrojů
- výroba nástrojů
- řízení společnosti
- servisní činnosti
následující strategické záměry v kvalitě:
Pro uspokojování požadavků zákazníků trvale zabezpečovat vysokou odbornost, kvalitu a profesionalitu konstrukční, výrobní a řídicí činnosti dalším vzděláváním pracovníků.
Účinně zapojovat pracovníky do systému řízení kvality, aby se s ním ztotožnili a získali potřebné návyky a podíleli se na jeho zlepšování.
Vytvářet kapacitní a finanční zdroje pro neustálé zlepšování systému kvality a tím účinně přispívat ke zvyšování konkurenceschopnosti společnosti.
Zvyšování efektivnosti systému kvality ve vztahu k realizačním úkolům.
Vedení společnosti se k podpoře uvedených záměrů v kvalitě zavazuje:
- politiku kvality ročně upřesňovat do hodnotitelských cílů
- vytvářet podmínky k splnění těchto cílů
- pololetně vyhodnocovat plnění cílů kvality a v případě jejich neplnění toto řešit nápravnými opatřeními
- vytvářet kulturní a sociální prostředí na všech pracovištích společnosti
- plánovat nezbytné zdroje finanční, materiálové a lidské k jejich plnění
- prohlubovat marketingovou činnost
Od pracovníků vedení společnosti očekává:
- pochopení a přijetí politiky kvality
- důsledné a přesné dodržování zásad a postupů stanovených dokumentovaných informací systému kvality a ostatními řídicími dokumentovanými informacemi
- vysokou odpovědnost za kvalitu své vlastní práce a pocit sounáležitosti s celým kolektivem společnosti
- písemné náměty ke zlepšování činností a systému kvality společnosti
Vedení firmy je zodpovědné za to, že politika kvality je zaměstnanci pochopena, zaváděna a používána. To je zajištěno správným přístupem vedoucích pracovníků k zaměstnancům a pravidelným školením všech zaměstnanců.